wayfair.com Boerne Texas Review

I purchased two dressers from wayfair.com for a total of $161.66 and received a confirmation with expected shipping date of November 20, 2013. Five days later I received an email indicating my order had been cancelled as follows: “We are very sorry to inform you that due to high demand and our limited clearance stock

we are unable to fulfill your order for the dresser(s) at the discounted clearance price. To ensure your refund is processed right away

we have cancelled the item(s) listed below: u00b7 Carbon Dresser (Qty: 2)”” However

when I looked on their website

they advertised that they had 20+ in stock at the price of $395.10. I have sent several emails asking that they honor the sales price for which they advertised 20+ when I ordered them and they have refused. I have researched and found this is a common practice by wayfair.com

I purchased two dressers from wayfair.com for a total of $161.66 and received a confirmation with expected shipping date of November 20, 2013. Five days later I received an email indicating my order had been cancelled as follows: “We are very sorry to inform you that due to high demand and our limited clearance stock

we are unable to fulfill your order for the dresser(s) at the discounted clearance price. To ensure your refund is processed right away

we have cancelled the item(s) listed below: u00b7 Carbon Dresser (Qty: 2)”” However

when I looked on their website

they advertised that they had 20+ in stock at the price of $395.10. I have sent several emails asking that they honor the sales price for which they advertised 20+ when I ordered them and they have refused. I have researched and found this is a common practice by wayfair.com and find it unfortunate that they conduct business in this manner. I will be filing a complaint with the MA attorney general and the FTC

Add comment

Most popular